Δευτέρα 29 Απριλίου 2013

@#$%%!@@$^%^$^&&




          Από την περασμένη Πέμπτη είμαι πάρα πολύ εκνευρισμένος.Αν με πιάσεις από την μύτη πάω να σκάσω.Θα εκραγώ σε λίγο γιατί το φυτίλι έχει ανάψει και πλησιάζει γοργά προς το μπαρούτι. Είμαι έτοιμος να αρπαχτώ για το οτιδήποτε.Οι μέρες στη δουλεία τελιώνουν γρήγορα.Πιο γρήγορα από ότι ίσως φαντάζομαι.Όχι ότι με πειράζει ιδιαίτερα  δηλαδή.Απεναντίας χαίρομαι.Αλλά δεν μου αρέσει να είμαι ο μαλάκας της υπόθεσης.Τι έχει γίνει θα αναρωτιέστε;
         Σύμφωνα με την σύμβαση των λογιστών κάθε χρόνο μέχρι 30/4 όσοι δουλεύουμε στα κωλο-λογιστήρια δικαιούμαστε το επίδομα ισολογισμού.Αυτό ισοδυναμεί με το 80% του μισθού και δίνεται γιατί εργάζεσαι περισσότερες ώρες για να κλείσεις τα βιβλία του έτους και να συντάξεις τιςε οικονομικές καταστάσεις.Δουλεύω 17 χρόνια και πάντα το έπαιρνα.Όταν ρώτησα το HR την Πέμπτη μου τα μασάγανε...Μου έλεγε ο βλακάκος που ασχολείται με την μισθοδοσία ότι μπορεί να το πάρουμε τον επόμενο μήνα.Όταν του ανέφερα ότι η καταληκτική ημερομηνία είναι 30/4 δεν το γνώριζε.Κατά τα άλλα είναι υπεύθυνος αυτός για την μισθοδοσία και τις συμβάσεις...Τέλος πάντων μου ανέφερε ότι δεν είχε ενημέρωση για το θέμα και παρέμενε στα υψηλά κλιμάκια για να δοθεί....
        Τελικά ανακοινώθηκε ότι ο πρόεδρος του ΔΣ λυπάται πολύ αλλά δεν μπορεί να το δώσει.Τι δεν μπορείς να δώσεις ρε καραγκιόζη;Ρε γελοίο υποκείμενο....Πόσα θέλεις να κάνεις μασούρι;Έχεις λίγα εκατομύρια και θέλεις και άλλα έτσι;Όταν δίνεις στα πειθήνια υπαλληλάκια της πλάκας που έχεις στην ανώτατη διοίκηση 10.000-15.000 € το μήνα στον καθένα, είναι εύκολο να τα βρείς;Για να δώσεις σε μας τα λεφτά δεν σου περισσεύουν έτσι;Βεβαίως και ο καθένας θα κάνει τις επιλογές του.
        Εγώ από την πλευρά μου τελείωσα με τις υπερωρίες που έκανα.Ένιωθα ότι έπρεπε να είμαι εντάξει απέναντι στην εταιρεία.Δούλευα στάνταρ 1 ώρα παραπάνω την ημέρα χωρίς να πληρώνομαι. Ενίοτε και περισσότερο.Εφ'όσον όμως δεν υπάρχει καμμία ανταπόκριση δεν υπάρχει λόγος να είμαι έντιμος απέναντι σε έναν ανέντιμο.8-4 κανονικά το ωράριο και σε όποιον αρέσει.Θα μείνει πίσω η δουλειά;Χέστηκα.Ειλικρινά δεν με ενδιαφέρει.Απολύστε με.Δώστε μου τα λεφτά και το διαβατήριο για μια καλύτερη ζωή μακριά από την φυτεία σας.Δεν θα γίνω ο σκλάβος που ονειρεύεστε.
        Αυτή ήταν η σταγόνα που ξεχείλισε το ποτήρι.Δεν μπορεί να δώσει ο αλήτης 10.000 € που αντιστοιχούν σε ΟΛΑ τα άτομα του λογιστηρίου σαν επίδομα.Τόσο τσιφούτης είσαι..Τόσο μικρός σαν εργοδότης.Ο υπάλληλος δεν χρειάζεται τον εργοδότη δίπλα του στις καλές μέρες αλλά στις άσχημες Και εκεί εσύ απέτυχες παταγωδώς.Κόψε λεφτά από εμένα για να αγοράζεις στο όνομα της εταιρείας μπαταρίες για το σκάφος σου, ρολόι για την γκόμενα του γενικού διευθυντή σου, εστιατόρια δικά σου και της διοίκησης κλπ.Να ξέρεις κάτι όμως.Δεν θα το αφήσω έτσι αυτό.Όταν φύγω θα το ψάξω το θέμα και αν μπορέσω θα σε τρέχω στα δικαστήρια.Τα λεφτά δεν είναι πολλά (900-1000 € είναι να παίρνω) αλλά είναι η αντιμετώπιση και η αδιαφορία της διοίκησης.
        Τα σάβανα δεν έχουν τσέπες.Παντελονιάσε τα όσο μπορείς παλιό καρμοίρη.Τσίπη, ε Τσίπη....

4 σχόλια:

  1. Προσθεού δεν πρέπει να χαλάσει η δική σου η υγεία!
    Εφόσον είναι παράνομο το να μη σας το δώσει, κάντε μια καταγγελία στην Επιθεώρηση Εργασίας ή όπου αλλού πρέπει...
    Και καλά θα κάνεις να μην κάνεις τίποτα παραπάνω από ό,τι έχετε συμφωνήσει στο ωράριο, αφού δεν υπάρχει καμιά μέριμνα για τον εργαζόμενο. Τι να πω! Εγώ είμαι με σύμβαση και έχω άλλα...

    Καλήν Ανάσταση σε σένα και την οικογένειά σου,
    με επίδομα και με δώρο. Που ξέρεις οι ευχές πιάνουν πότε πότε!
    ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σε ευχαριστώ αγαπητή φίλη Μαρώ για τα καλά σου λόγια.Έχω ηρεμήσει κάπως σήμερα αλλά ο εκνευρισμός μου είναι ακόμα παρών.Να είσαι σίγουρη ότι θα το κοιτάξω και θα το κυνηγήσω όσο πάει.Εννοείται πως πλέον θα κάνω τα συμφωνημένα.ΚΑΜΜΙΑ υπερωρία και αυστηρό οχτάωρο.Εφ'όσον κάνουν ότι θέλουν, δεν έχω πλέον καμμία υποχρέωση απέναντι τους.Ξέρεις για τον προηγούμενο εργοδότη μου θα δούλευα και τσάμπα.Για αυτόν τον καραγκιόζη ούτε λεπτό παραπάνω από το συμφωνημένο.
    Ευτυχώς που είχε το Σάββατο γενέθλια η κόρη μου και πέρασα ευχάριστα.Αλλιώς θα το σκεφτόμουν όλο το Σαββατοκύριακο.Ξέρεις είναι που το υπολόγιζα και τώρα που δεν τα παίρνω πάει πολύ πίσω ο οικογενειακός προυπολογισμός.Θα συνέλθω όμως....
    Καλή Ανάσταση και σε σένα και να χαίρεσαι την οικογένεια σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. εντάξει... αυτό είναι άνω ποταμών... τόσο μεγάλη εταιρεία ετσι προκλητικά να κλέβει το επίδομα ισολογισμού???? δεν υπάρχει αυτό... συμφωνώ με Μαρώ: καταγγελία στην Επιθεώρηση πάραυτα!
    δύο σημεία ακόμη συγκράτησα: την δειλία του βλακάκου στο HR και βέβαια το γεγονός ότι για κάτι που δικαιούστε 12 άτομα εξανίστασαι μόνο εσύ!!! εκεί είναι όλο το ζουμί! αν ΚΑΙ ΟΙ 12 φώναζαν, τώρα το επίδομα θα ήταν στον λογ σου... τελικά όλα είναι θέμα σύμπνοιας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ο βλακάκος στο HR δεν είναι μόνο δειλός αλλά δεν γνωρίζει και τα εργασιακά.και αυτό είναι χειρότερο.όσο για το δεύτερο σημείο συμφωνώ απόλυτα.όπως σου έλεγα και χθες, το θέμα το ανακινήσα εγώ ρωτώντας στο HR και τον προιστάμενο μετά.Εκεί είδαν ότι έπρεπε να δώσουν μια απάντηση.Αυτήν που έδωσαν.Λυπάται πολύ αλλά.....
      ΚΑΝΕΝΑΣ ΜΑ ΚΑΝΕΝΑΣ από το λογιστήριο δεν έχει διάθεση να τους κυνηγήσει.Η κρίση βλέπεις,αν μιλή σω θα με διώξουν και μπλα,μπλα,μπλα....Με την επιθεώρηση θα το ψάξω 100% αν δεν το πάρω.και μιλάμε για 10.000-12.000 € έτσι;σιγά τα λεφτά για μια εταιρεία που έχει μηνιαία μισθοδοσία της τάξης των 300.000.Δεν μπορείς να κανονίσεις να δώσεις 12.000 €;Δεν θέλεις λοιπόν.Έτσι και εγώ δεν γουστάρω να δουλέψω ούτε δευτερόλεπτο παραπάνω.

      Διαγραφή