Πέμπτη 18 Απριλίου 2013

Ανέκδοτα.



      Άμα δω έξω την πρώην μου έξω με τον δικό της θα της πω....
"Ορίστε, μια χαρά τα περνάς.Τι μου στέλνεις μηνύματα κάθε βράδυ;"


Ξεκινάω δίαιτα,μπαίνω στομαγαζί,πιάσε μια μπανάνα του λέω,μα εδώ είναι σουβλατζίδικο μου λέει.
Τώρα εγώ φταίω;

Ένας στους επτά άνδρες είναι ομοφυλόφιλος,άρα μάλλον θα είναι και κάποιος από την παρέα μου...(Ελπίζω να είναι ο Βασίλης γιατί είναι ωραίο τεκνό..!!)

Ούτε φέτος θα νηστέψω.Στηρίζω την κρεαταγορά.

-Θες καφέ;
-Όχι.
-Μπλε;

Έλεγα να πάρω σκύλο στο σπίτι αλλά τι φταίει το δόλιο να κρυώνει;Θα πάρω πιγκουίνο.

Με είδανε από τις κάμερες του σούπερ μάρκετ να κλέβω.
Με πήραν στο κυνήγι.Τους ξέφυγα στα αλλαντικά.
Τους ξέφυγα και στα γαλακτοκομικά.
Στα οπωρολαχανικά κουράστηκα και σταμάτησα.
Με πιάσανε στα πράσα.

Με κοιτάζει,την κοιτάζω.
Μου χαμογελάει,της χαμογελάω.
Με ξανακοιτάζει,την ξανακοιτάζω.
Ε ΠΕΡΝΑ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΕΓΩ ΕΧΩ ΤΟ STOP.

Αυτό που τα κουτιά της πίτσας είναι τετράγωνα, οι πίτσες στρογγυλές και τις κόβουμε σε τρίγωνα κομμάτια είναι πολύ ύποπτο.!!!!!

Πήρα κατά λάθος την πυροσβεστική σήμερα,οπότε έβαλα φωτιά στο σπίτι για να μην φανώ ηλιθίος.

 

1 σχόλιο:

  1. αααααααααααααααααααααααααααααααχαχχαχαχαχααααααααα μαμέν κορυφαίιιιιιιιια....

    ΑπάντησηΔιαγραφή