Δευτέρα 24 Δεκεμβρίου 2012

Παιδότοπος 1.

       

           

       Kαλημέρα σε όλους και καλή εβδομάδα.Εύχομαι χαρούμενα Χριστούγεννα και χρόνια πολλά.Υγεία και εργασία για όλους όπως λένε πλέον και τα γράμματα των μικρών παιδιών προς τον Αη-Βασίλη φέτος και που αποκάλυψε εργαζόμενη στα ΕΛ.ΤΑ που δουλεύει στο αρμόδιο τμήμα.
       Χθες Κυριακή είχε πάρει μια πρόσκληση για παιδικά γενέθλια η κόρη μου από ένα συμμαθητή της.Επειδή ήταν και η καλύτερή της φίλη η Αθηνά καλεσμένη, είχε φαγωθεί να πάμε.Κάτι τέτοιες συγκεντρώσεις τις βαριέμαι αλλά αφού ξέρω ότι θα περάσει καλά το παιδί πηγαίνω, μιας και θεωρώ μια βραδιά που το παιδί ευχαριστιέται και παίζει, άκρως επιτυχημένη.Παραμερίζω λοιπόν την βαρεμάρα μου και πηγαίνουμε οικογενειακώς. Φτάνουμε στον παιδοτόπο και είμασταν από τους πρώτους.Κάθομαι δίπλα στον πατέρα που ο γιος του ήταν το εορταζώμενο πρόσωπο.Αφού μας υποδέχθηκε, άρχισε να μας συστήνεται μιας και δεν τον ξέραμε (εγώ είχα δει την γυναίκα του μόνο στο σχολείο).
      Επειδή ήμασταν οι μόνοι άντρες τότε πιάνουμε κουβεντούλα και αρχίζει το πανηγύρι....
-Που εργάζεσαι;μου λέει.
-Σε μια μεγάλη εταιρεία διανομών του απαντάω.
Αφου του ανέφερα λίγο από την εταιρεία και την θέση στην οποία είμαι   περνάω στο παρασύνθημα.
-Εσύ που εργάζεσαι; του λέω γεμάτος περιέργεια μιας και μου φάνηκε για τύπος που μπορούσαμε να κάνουμε μια σωστή κουβέντα πέρα από τα τετριμμένα για το πως πάνε τα παιδιά στο σχολείο....
-Σε μια τράπεζα μου απαντάει και παίρνω την πρώτη ψυχρολουσία.
Δεν θέλω να κρίνω τους άλλους επιφανειακά οπότε λέω από μέσα μου (εντάξει καμμιά δουλειά δεν είναι ντροπή και ο άνθρωπος αυτός μπορεί να είναι σωστός όπως ήταν και ο αδερφός μου ο Γιάννης όταν δούλευε σε τράπεζα.Έβλεπε τα κακώς κείμενα και τους τα έχωνε.Δεν έπαιρνε το μέρος του συστήματος).
-Σε ποιά αν επιτρέπεται; συνεχίζω ακάθεκτος....
-Στην ΕUROBANK μου λέει σε ένα υποκάταστημα στο .......(το κόβω για ευνόητους λόγους).
Αρχίζω και του μιλάω για τις επισφάλειες που καταγράφουν οι τράπεζες και μου λέει ότι υπάρχουν αρκετές στο τμήμα των επιχειρηματικών δανείων.
 -Βλέπεις μου λέει, τα καλά χρόνια έπαιρναν δάνεια και δεν τα έριχναν στις επιχειρήσεις τους.Τα έπαιρναν τα λεφτά για προσωπική χρήση και βλέπεις που φτάσαμε τώρα.
Κάγκελο ο δικός σας φίλοι μου...
-Κάτσε ρε συ του λέω, αρχίζοντας να φορτώνω.Και η τράπεζα τι ακριβώς έκανε;Έλεγχε τα περιουσιακά τους στοιχεία;Την οικονομική τους καταστάση;Ή μήπως τα έδινε αφειδώς και τώρα καρπώνεται τα αποτελέσματα;
-Βέβαια μου απαντάει, φταίει και η τράπεζα αλλά περισσότερο φταίνε οι επιχειρηματίες.
Παίρνω μια ανάσα αφού πλέον σχηματίζεται η εντύπωση ότι ο άνθρωπος που συνομιλώ είναι από τα πιόνια του συστήματος και έχει εντρυφήσει πλήρως στην ιδεολογία της τράπεζας και σίγουρα είναι στέλεχος.
-Για τα δάνεια των ιδιωτών και των υπερχρεωμένων νοικοκυριών τι σκέφτεται η τράπεζα; Θα προχωρήσει σε καμμία ρύθμιση;
-Ε, όχι βέβαια.Η τράπεζα δεν τα κάνει αυτά.Δεν γίνονται αυτά μου λέει.Η τράπεζα θα πάρει όσες ενυπόθηκες εξασφαλίσεις έχει (σπίτια δηλαδή) και θα προσπαθήσει να την βγάλει για αυτά τα δύσκολα χρόνια.Αν τα πουλήσει τα σπίτια θα πάρει κάποια λεφτά και μετά θα δει τι θα κάνει αν έχει ζημιές.
Καλά λέω από μέσα μου...Εσύ είσαι τελείως καμμένος....
    Έκοψα την κουβέντα μαχαίρι (που να του λεω τώρα για τα 160δις που έχουν αρπάξει οι τράπεζες και επιβαρύνανε το χρέος, κάποια άλλη μαλακία θα μου έλεγε για να τις δικαιολογήσει).Φυσικά και είναι θεμιτό να υποστηρίζεις τον εργοδότη σου, αλλά να ξέρεις ότι αυτός είναι τοκογλύφος και έχει γδάρει ένα σωρό κόσμο αυτό είναι άλλο πράγμα...
    Που τους πετυχαίνω δεν ξέρω....Περνάω στην δεύτερη φάση της βραδιάς στο επόμενο πόστ για να μην γράφω σεντόνια....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου