Πέμπτη 4 Οκτωβρίου 2012

Restart

     Νιώθω εγκλωβισμένος....Είναι πολλές φορές που έχω την αίσθηση ότι κάτι έχω κάνει λάθος.Σαν να ήμουνα σε ένα σταυροδρόμι με πολλές ταμπέλες να δείχνουν σε διαφορετικές δρόμους. Διαφορετικές κατευθύνσεις.Και εγώ να διάλεξα την λάθος ταμπέλα.Δεν μετανιώνω βέβαια γιατί τότε τις θεωρούσα σωστές.Αλλά η πουτάνα η ζωή σε διαψεύδει συνέχεια.Κάνεις μια επιλογή και μετά από πολύ καιρό διαπιστώνεις ότι εκείνο που σε ώθησε να πάρεις αυτόν τον δρόμο δεν υπάρχει.
      Και τι κάνεις;Γυρνάς την πλάτη και φεύγεις;Χμμμμ...Σε αυτό το ερώτημα δεν έχω απάντηση.Είναι πολλά τα πεδία που νιώθω στρεσαρισμένος.Αγχωμένος από και για πολλά πράγματα.Δουλειά, σχέσεις,οικογένεια,λεφτά,κωλοτράπεζες...Δεν ξέρω τι θα γίνει.Θα σπάσει κανένα νεύρο στον εγκέφαλο και μετά γαμησέ τα.Το μόνο παρήγορο είναι ότι έχω 1 ΑΝΘΡΩΠΟ να μιλήσω.Να με καταλάβει.Πρέπει να κάνω restart στο σύστημα γιατί θα κρασάρω.Μόνο να βρω τον τρόπο....

       ΦΙΛΕ ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.ΞΕΡΕΙΣ ΕΣΥ ΓΙΑΤΙ.........

1 σχόλιο:

  1. με στεναχωρεί βαθιά η κατάστασή σου...την καταλαβαίνω...και όχι από παρηγοριά, θα σου πω το εξής: αυτή η μάταιη ζωή είναι μία σειρά λανθασμένων αποφάσεων...δεν υπάρχει λάθος και σωστό...μόνο Αληθινό και Ψεύτικο...μην κακίζεις τον εαυτό σου...το Τέλειο είναι μόνον στη φαντασία...
    έχεις πει μία κουβέντα θεϊκή, την οποία την έχω κάνει μότο ζωής: είμαστε εδώ και είμαστε Ζωντανοί...κάτσε και σκέψου το αυτό...
    υπάρχει το trading, υπάρχει η φιλία μας, υπάρχουν τα παιδιά μας, υπάρχουν πολλοί αγαπημένοι άνθρωποι, υπάρχει το βιβλίο που θέλουμε να γράψουμε...
    είμαστε εδώ και είμαστε Ζωντανοί...
    μην αφήσεις αυτό που σε τρώει να κερδίσει! ΦΑΤΟ ΕΣΥ!!!
    ο Θεός μαζί σου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή