Πέμπτη 26 Ιουλίου 2012

Πισίνα με 3.000 €.Τιμή ευκαιρίας.

      Δεν θα μπορούσα να μην αναφερθώ στο γνωστό θέμα της πισίνας των φυλακών Κορυδαλλού.Εκεί όπου οι φύλακες είχαν μετατρέψει τον χώρο σε μια ωραία περιοχή συνάθροισής τους και ψυχαγωγίας τους.Τα ερωτήματα πολλά.Με τίνος λεφτά κατασκευάστηκαν η πισίνα,το μπάρμπεκιου και όλα τα υπόλοιπα κτίσματα του χώρου;Ο ίδιος ο κ.Αραβαντινός δήλωσε πως αυτά δεν κατασκευάστηκαν με χρήματα του ελληνικού λαού, αλλά με ιδία χρήματα.Και το κόστος όλων αυτών των κατασκευών;3.000 €.....Ναί.καλά διαβάσατε...μονο 3 χιλιάρικα κοστίζουν η πισίνα,το μπάρμπεκιου,ο καθαρισμός του χώρου,το μποστάνι,ο διακοσμητικός βράχος και όλα τα υπόλοιπα.
      Παρακαλώ λοιπόν τον κ.Αραβαντινό να επικοινωνήσει μαζί μου καθώς θέλω να βάλω μια πισίνα στο εξοχικό μου και δεν έχω πολλά λεφτά.Να μου πεί ποιός τεχνίτης την έφτιαξε με 3.000 €.Και που ξέρεις;Μπορεί να βάλω 2 να έχω καβάτζα...Να ρίξω και ένα μπάρμπεκιου στον χώρο να ομορφύνει ρε παιδάκι μου...
      Για να μην νευριάσει όμως ο κ.Αραβαντινός ας μην την αποκαλώ πισίνα αλλά χώρος συγκέντρωσης ύδατος όπως λέει...Η εισαγγελία αφού έψαξε την υπόθεση έβγαλε το ακόλουθο πόρισμα.Διαβάστε πως ακριβώς αποκαλεί την πισίνα...κατασκευή συλλογής νερού ορθογωνικού σχήματος.Καλό ε;Και το μπάρμπεκιου το λέει ψησταριά για να παραπέμπει στα βλάχικα....Αν μη τι άλλο έχουν και χιούμορ...
      Για δέστε λοιπόν την κατασκευή συλλογής νερού ορθογωνικού σχήματος....




Δείτε και την ψησταριά....




Τελικά μπορεί και να μην κάνουν και 3.000 € αλλά λιγότερα...Α ρε ξύλο που χρειάζεται.....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου