Τρίτη 24 Ιανουαρίου 2012

Δεν διάβασες, δεν ρώταγες;

Θαυμάστε δήλωση βουλευτή και κορυφαίου υποργού.Ατόμου που θα διεκδικήσει την προεδρία για να αναλάβει κάποτε πρωθυπουργός..

 "Δεν διάβασα το μνημόνιο γιατί είχα άλλες υποχρεώσεις σαν υπουργός.δεν ήταν δική μου δουλειά".Ας τα πάρουμε από την αρχή.
Δεν διάβασες το μνημόνιο;και τι σκατά ρε βλακάκο υπέγραφες όταν το φέρνανε στη Βουλή;Υπογράφεις όταν στο λένε και ότι σου λένε;Είσαι yes man δηλαδή;Όταν θα έρθει η ώρα της κρίσης αυτή θα είναι η υπερασπιστική σου γραμμή;
Είχα άλλες υποχρεώσεις σαν υπουργός.Εδώ σου έχω νέα αγαπητέ τρομπαρίφα.Ήσουν υπουργός ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ.Για πες μου λοιπόν τι ανάπτυξη έφερες στη χώρα;Δηλαδή δεν διάβασες το πιο σημαντικό νομοσχέδιο για να αποτύχεις στο έργο που σου είχαν αναθέσει;Αυτό πρέπει να σπάει κάθε ρεκόρ βλακείας.
Δεν ήταν δική μου δουλειά.Μάλλον δική μου θα ήταν και το αμέλησα.Τι μας λες ρε;Πας καλά;Αυτή είναι η δικαιολογία σου;Τουλάχιστον ο ΓΑΠ ήταν εκεί μπροστά και έτρωγε τις κλωτσιές και τις βρισιές.Εσύ κρύβεσαι πίσω από τις πλάτες άλλων.Βάζω στοίχημα ότι σε κάποια άλλη διάσταση είσαι στον πόλεμο και κάνεις την πουτάνα στον εχθρό για να μην πολεμήσεις.
Η ίδια η ιστορία θα σε αποβάλλει σαν ένα βδελυρό και σιχαμερό αντρίδιο που είσαι.









1 σχόλιο:

  1. απίστευτο;;; έγραψα και εγώ για το ίδιο θέμα πριν δω το δικό σου!!!
    μάλλον η οργή όλων ξεχειλίζει...
    τί να πεις για το Μιχαλάκη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή